Sommaraktiviteter i Malmö samlade på en sida

Halva sommaren har avverkats, men det finns fortfarande mycket aktiviteter för barn, unga, vuxna och familjer att vara med i. Många aktiviteter genomförs av föreningar i samarbete med t.ex. Malmö stad och fastighetsägare. Därför är det fortsatt viktigt att sprida dessa aktiviteter och det gör Föreningslots Malmö på denna sida.

En bild med grön bakgrund. I mitten av bilden finns en bild av en hemsida. Under bilden i mitten finns en webb-adress och till höger om den en qr-kod. På båda sidor om bilden i mitten finns 3 bilder med olika exempel på aktiviteter.
Till sidan för sommaraktiviteter i Malmö

På sidan hittar du bl.a. information om aktiviteter på eller i: - Sevedsplan - Allaktivitetshusen Munkhätte och Apelgård - Pildammarna - Beijers Park De aktiviteter du kan delta i är bl.a: - olika sportaktiviteter - olika kulturaktiviteter - olika barnaktiviteter