Anmälan till Open Your Eyes To Malmö öppen

Den 26:e september genomförs höstens Open Your Eyes To Malmö på Niagara, Malmö Universitet. Icke vinstdrivna idéburna föreningar/organisationer är välkomna att anmäla sig som utställare på detta evenemang.

Ett foto taget uppifrån. Människor står på ett golv och pratar med varandra på olika platser.
Open Your Eyes To Malmö på Malmö Universitet

På Open Your Eyes To Malmö får Malmö Universitets studenter möjlighet att lära känna Malmös viktiga förenings- och organisationsliv. Det ger dem en chans att komma närmare Malmös hjärta. För föreningar/organisationer är det en chans att få nya aktiva och/eller volontärer.

Open Your Eyes To Malmö är igång mellan 10.30 och 13.30. I nuläget finns denna info och kriterier för att en förening/organisation ska kunna delta: - platserna kommer att lottas

- det får max vara en roll-up per förening/organisation.

- av utrymmesskäl kommer endast 2 personer kunna vara vid varje plats. - det är ståbord eller låga bord som erbjuds, 1 stol per plats (förutom vid de låga borden).

- vi kommer att ha en reservlista. Välkomna med er anmälan här!